вторник, 25 септември 2012 г.

Черно, бяло и още един любим цвят..

Ще ви покажа една картичка, която по някаква причина съм пропуснала да публикувам. Правила съм я за вдъхновителска картичка в ССН 126 , която започваше на 6 август и съм я публикувала там, но..в своя блог не съм .
Сега, когато видях предизвикателствата на ВО, се сетих,че по времето по което го е задавала съм правила картичка на тази тема и...като се върнах да я погледна не я видях :) Тъкмо сега ще е "нова" :) Ето я и нея:


Съжалявам,че е правена ПРЕДи предизвикателството на ВО и..няма да мога да я включа в него, но..поне ще я споделя с вас тук.  Ако ми остане време, с удоволствие ще направя и специално за предизвикателството на Во, чийто картички много харесвам!

Честит празник ВО! Пожелавам ти много нови последователи , здраве и свободно време за да реализираш идеите си по своя чудесен начин!

1 коментар:

Miss Emerald каза...

Краси, прекрасна е! Великолепна цветова комбинация, а този сладур й придава такова очарование...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...