неделя, 18 ноември 2012 г.

Резултат от първата игра..

От няколко  дни се чудя как да подредя изненадалите ме в тази игра... Имаше такива, които ме изненадаха извън блога, но..мисля за тях да разиграя допълнителна друга награда...
Но..все пак реших да е по следния ред:
1.Toni
2.Kakichka
3.district2
4.Irina Kirqkova
5.Miss Emerald
6.Cvety
7.Villi
8.Maria
9.Neli
Следват коментарите:
10.Тoni
11.Вили
12. arcadia
13.Miss Emerald
14.Borqna
15.Bearkis
16.nushinka
17.Plamnito

За сега, ще "разиграя" парчето торта измежду тези участници в този ред.
Искам специално да благодаря на всички, които ми честитиха рождения ден във Фейсбук, по телефона, по е-майл както и тук в блога.
Има още една дама, на която искам специално да благодаря, но..за нея ще пиша специално и в друга отделна публикация. Как точно ме изненада тя и как аз ще я изненадам, се надявам да научите скоро...
Със сигурност след като приключат и трите игри, ще има и други награди, но..сега тортичката отива при...


И..така, Bearkis, ти си тази при която отива тортичката.
Останалите момичета не бързайте да се разочаровате..ще има и други изненади..

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...