понеделник, 5 ноември 2012 г.

Честит втори рожден ден на моя блог!

Кога се изтърколиха две години и аз самата не разбрах, но...ето,че днес моя блог става на две годинки и е време отново да празнуваме .
Дълго се чудех как да го отпразнувам "подобаващо". Все пк, последните две години прекарвам голяма част от времето си тук с вас и ми се искаше да го отпразнуваме заедно..
Ето защо продължавам с игрите.
Втората игра ще продължи до 8 ноември и в нея можете да се включите с картичка или друг проект, в който има изписано числото 2 под някаква форма. Вие си изберете каква :)
Ще очаквам да видя вашите идеи чрез Mr. Linky..
А ето и картичката за втория рожден ден на моя блог, която ви показах като вдъхновение за Хоби предизвикателство №25 "Рожден ден" .

Така изглежда картичката отвътре:
А така изглежда отзад"
Един от вас, на произволен принцип ще получи тази картичка покана и в нея, ще има покана за НЕЩО , което ще бъде моята изненада за победителя.( ще се съобразя с това от кой град е човека..) Победителя ще избера на случаен принцип.

6 коментара:

Katya Kovacheva каза...

Честит втори блого-рожден ден, Краси! Виждам, че имаш енергията да ни вдъхновяваш и да показваш нови и нови неща, затова ти пожелавам да бъдеш здрава и да имаш и време да осъществяваш всеки твой проект! Развивай блога, украсявай го и нека със всяка следваща публикация да става по-привлекателен. С радост посещавам това местенце и съм щстлива, че съм го открила!

Toni каза...

Честито и от мен! Още много годинки пожелавам на блога ти и все така интересни публикации да пускаш! Ще се включа със сигурност!

Ellie каза...

Честит втори блого-рожден ден и от мен! Дано вдъхновението винаги бъде с теб и ентусиазмът ти да твориш и да споделяш сътвореното никога не те напуска, за да ни радваш и вдъхновяваш и занапред!

Miss Emerald каза...

Краси, честит втори блого-рожден ден! Нека отпразнуваш още много такива, които да изминат неусетно в красота и приятна компания!

Kati каза...

Краси, вчера най-сетне измислих картичка с двойка :)но не успях да я кача по нощите, така че изпуснах срока. Това не пречи да ти пожелая още 222 блого-годинки изпълнени с красоти!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Кати, ама ти хич не се притеснявай..Аз картичката я видях и високо я оценявам..Сроковете са за това..за да ги пропускаме понякога (случвало ми се е и знам колко е неприятно) Обаче..със сигурност картичката ти ще се включи, така,че..Време има дори и за следваща :) (това е шегичка)
Благодаря ти и тук за чудесната картичка!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...