понеделник, 16 януари 2012 г.

Моите топ 11 за 2011 година

Гледам,че напоследък е много актуално хората да правят топ класация на собствените си проекти през изминалата година и..дълго не се решавах да направя своя, но.. все пак се престраших.Понеже става дума за 2011г, ще направя своя топ 11 :)
Ето го и него:

1.Тази картичка, съм правила в момент на огромно вдъхновение - всичко по нея си е чисто моя измишльотина, макар,че..вероятно не съм открила топлата вода..Признавам,че тя ми стана любимата картичка през изминалата година.

2.Тази картичка, правих с много любов за рождения ден на големия си син.Харесвам този "модел" картички, и макар да отнемат доста време, дават възможност човек да прояви много фантазия и да получи интересни резултати..
3.За тази картичка се вдъхнових от прекрасния дигитален печат, който щом видях много, много исках да имам..

4. Още една картичка,която направих на "един дъх"

5. Една картичка, която правих с много любов за ваше вдъхновение при Картичкофуриите, но всъщност си беше огромно предизвикателство за мен:
6. Тази картичка е от тези,идеята за които те спохождат и нямаш търпение да реализираш..

7. Тази техника ми стана много любима и картичката с нея също:
8.Това е картичка, с кутийка, която правих с огромно вдъхновение и..си харесвам резултата:

9. Този проект също е един от любимите ми:

10.Тази картичка отново е с кутийка и е от тези, които съм правила на "един дъх". Много си я обичам.

11. За десерт, още един проект, правен с много любов и вдъхновение:


Не се оказа толкова страшно..

5 коментара:

kami_bonbona каза...

Ехх прекрасни са всичките, моя фаворит е морската :)))

Te4eto каза...

Хич даже не е страшно, напротив! Много е приятно да хвърлиш поглед назад, да си припомниш любими мигове и проекти и да се заредиш! (казвам го от опит)
Селекцията ти е много симпатична и разнообразна, а очевидно и сантиментална! Поздравления!

Людмила каза...

Очень красивые работы!
Желаю творческих успехов и вдохновения и в 2012 году!

Neli каза...

Много са красиви всички, но най ми харесва десерта! :) Поздрави!

Esi каза...

Страхотен топ 11, незнам как съм го изпуснала!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...